scam , Rose Helms Smith, rosehelmssmith@gmail.com

 AMERIKO SRAM VAS BILO ,VASE MIROVNE MISIJE UN,IZGLEDAJU KAO NA SLICI !




Upznavanje .net. sajt kojim vrsljare sajber kriminalci i uvek su u lovu za zrtvom ,dok i sami ne postanu lovina , kratko to izgleda ovako ,prevarant okaci profil i lovi zrtvu cim ulovi zrtvu gasi svoj profil na upoznavanje.net i nastavlja da djeluje ,obratite paznju , uglavnom su to scam profili i ne sjedite odmah u akciju da sajber kriminalca sameljes ili ga posalji u gasnu komoru !
profil koristi ip  209.85.220.41, kansas usa,  ko bi drugi  ,    rosehelmssmith@gmail.com 
           AMERIKO  SRAM VAS  BILO  ,,,,,!!!!!  
     

Details for 209.85.220.41

IP:209.85.220.41
Decimal:3512065065
Hostname:mail-sor-f41.google.com
ASN:15169
ISP:Google
Organization:Google
Services:Likely mail server
Type:Corporate
Assignment:Static IP
Blacklist:
Continent:North America
Country:United States us flag
Latitude:37.751  (37° 45′ 3.60″ N)
Longitude:-97.822  (97° 49′ 19.20″ W)

Geolocation Map

Leaflet | © OpenStreetMap Terms

User Comments About 209.85.220.41





         

Upoznavanje.net obavestenje@upoznavanje.net

23.08.2017. 12:36
коме ја
   
Прикажи оригиналну поруку
Не преводи аутоматски за језик: хрватски
Ja Trivun,

rose1 vam je poslao poruku.

--------------------
Hi dear,
Drago mi je da smo se upoznali, ja sam PFC. Rose Katherine Beatty, vojni oficir SAD. Kako si, nadam se da su u redu i dobrog zdravlja, nešto je izazvalo moj interes u vašem profilu! Možemo biti veoma poznato? Ljubazno odgovoriti na moj privatni e-mail za bolju komunikaciju. E-mail ( rosehelmssmith@gmail.com ). Također ću vam poslati moju sliku za vas da znate s kim imate posla, u redu.
Hvala vam i čekaju svoj odgovor!
PFC. Rose Katherine Beatty.

Hi Poštovani,
Drago mi je da smo se upoznali, ja sam PFC. Rose Katherine Beatty. Američka vojska službenik. Kako si, nadam se da su u redu iu dobrom stanju zdravlja, nešto je izazvalo moj interes u vašem profilu! Možemo li napraviti bliski poznanik?. ljubazno odgovor natrag na moj privatni e-mail za bolju komunikaciju. E-mail ( rosehelmssmith@gmail.com). Takođe ću poslati moje slike za vas da znate koga vaše koje se bave, u redu.
Hvala i čekaju svoj odgovor!
PFC. Rose Katherine Beatty.
--------------------

Da bi se odgovorilo na ovu poruku, kliknite na link:
http://upoznavanje.net/mail/thread/id_1621202/

Puno poljubaca,

Adminka
Upoznavanje.net
-------------------------------------------------- --------------------
Našu mailing adresa je:
upoznavanje.net Durmitorska 15 . 22000 Sremska Mitrovica Srbija

Ova e-mail se šalje isključivo članovima Upoznavanje.net.
Da biste se odjavili prijavite na svoj račun i izaberite meni: Račun -> Privacy Settings, zatim kliknite na Novosti i uklonite oznaku.

Primili ste ovu poruku jer ste član sajta Upoznavanje.net
Da se odjavite zatim se prijavite na svoj račun i odaberite iz Reda meni -> Privacy Settings, a zatim idite na Najave i isključite ih.
-------------------------------------------------- --------------------           
                                                                         

Greetings from PFC. Rose Katherine Beatty. (Pozdrav iz PFC. Rose Katherine Beatty.)

Примљене
x

PFC. Rose Katherine Beatty rosehelmssmith@gmail.com

Прилозисре, 23. авг 2017. 18:50
коме ја
   
Прикажи оригиналну поруку
Не преводи аутоматски за језик: хрватски
Hi dear,
Hvala vam na dobar odaziv, a ja sam zapravo sretna da pročitate mail, ali ja zaista želim da se uspostavi pravi odnos koji bi mogao dovesti do poslovnog partnera ili nešto drugo.

Drago mi je da ste se suočavaju, nadam se da je sve u redu s vama i uživati ​​u dan ?. Moje ime je PFC.Rose Katherine Beatty. Ja sam Amerikanac vojni oficir koji je trenutno u Libiji, i voleo bih da se vidimo. Ja sam ljubavnik, iskrena i brižna osoba sa dobrim humorom, uživam upoznavanje novih ljudi i znaju njihov način života, uživam da gledam more talasa i ljepotu planina i sve što priroda ima za ponuditi.
Draga moja, želim da znate da smo napadaju pobunjenike svakodnevne i bombe na automobile, a tokom jednog od naših misionara savjeti smo naišli sigurnosni okvir, koji sadrži ogromnu količinu novca koji pripada navijačima nadbubrežne vlada Libije, oni smatraju da je novac namijenjen za kupovinu oružja i municije, sve vojne oficire prisutni u misiji spašavanja dogovoreno je da će taj novac biti podijeljen među nama, i jesmo.
Od ukupnog fonda moj dio u iznosu od 2.560.000 dolara (2.560.000 dolara u SAD-u). Tražim vašu pomoć u evakuaciji svoj dio novca iz ove zemlje (Libija) u vašoj zemlji kako bi ga zaštitili za mene dok ne dođem u vašu zemlju, ali žele biti sigurni da ako imate novac isporučena u vašoj zemlji da će biti pouzdan da zadrži novac dok ne dođem u vašu zemlju srećemo u lice da prikupi novac od vas. Razumijem da možete se plašiti ovog prijedloga, ali ja želim da vas obavijestiti da sam napravio čvrst dogovor sa "Isporuka zaštitarske tvrtke" kompanije Obećali su da će fond dostaviti putem diplomatskih kanala na bilo koji od mojih web-lokacijama.

Ova isporuka će biti pravno obrađeni od strane kompanije "Security" i neće biti nikakav oblik rizika su uključeni u proces i novac će sigurno stati u kamion predmeta i isti slučaj će biti dostavljen u vašoj zemlji. Odlučio sam da vam nadoknaditi 25% novca jednom nakon što dostavi novac, dok je ostatak penzija biti moj ulaganja kapitala u vašoj zemlji.

Jedan strastveni žalbu koju ću učiniti je da ne razgovara o ovom pitanju na treće lice, ako ne žele da učestvuju u ovom poslu, molimo vas izbrišite ovo pismo iz njegove kutije e-mail ne bi bilo curenja ove informacije i to će biti to je opasno za mene na osnovu moj stav ovdje.

Odlučio sam da vas kontaktiramo nakon molitve, a vjerujem da nećete izdati moje povjerenje, niti obuzdati svoj san, iako možda se pitate zašto sam tako brzo otkrila nikakve formalne uvod, ali ću reći da me moj um uvjeren da ste prava osoba koja mi pomaže na recepciji i ulaganja fonda.

Napomena; Ne znam koliko dugo ćemo biti ovdje dugo i njegova sudbina jer sam preživio dva bombaška napada, što me je zatraženo da tražiti pouzdan i pouzdane osobe koja će mi pomoći da dobije i investiraju Fond, jer ću doći u svoju zemlju kako bi se ulagati i započeti novi život ne kao vojnik.

Nadam se da moje objašnjenje je vrlo jasan, ali ako je potrebno dodatno objašnjenje, samo mi javi, a ja ću dalje objasniti, želim da znate da ovdje u vojna zona ne dozvoljavaju korištenje mobilnih telefona, koristite samo radio poruke i e-mail komunikacija tako vas da nastavite komunikaciju putem e-maila u međuvremenu.

Na kraju, želim da odmah poslati odgovor na ovaj prijedlog, Vaš hitan odgovor će biti visoko poštovati.

Čekam da čim pročitate ovo pismo prihvatite prihvatljiv odgovor.

Hvala.

S ljubavlju iz.

PFC. Rose Katherine Beatty.

Коментари

Популарни постови са овог блога

scam ,scam ,scameri, Ashlyn Harris

scam,scam, scameri, schieble brown , schieblebrown1@gmail.com