scam ,scam , scameri , malina jones


malina jones malinajones24@gmail.com

Прилози23.03.2018. 12:22
коме ја
   
Преведи поруку
Искључи за: хрватски
Moj dragi prijatelju,

Hvala vam puno za vaš odgovor i prihvaćanje mog prijedloga, kako je život tamo? nadam se da si dobro, ovdje mi je u redu (Libija) Oprostite što sam vas kontaktirala bez vašeg dopuštenja, ali se nadam da možemo uspostaviti dobar odnos Budući da se susrećemo prvi put.Želim iskoristiti ovu priliku da vam kažem o sebi, am američke građanske i vojne vojske, trenutno sam u (Libiji) u ratnoj zoni za mirovnu misiju zbog ratne krize koja se događa ovdje (Libija).

draga imam svoje razloge da vas kontaktiram jer imam nešto važno za podijeliti s vama u sljedećoj poruci Želim započeti vrlo snažan odnos s vama i moj odnos s vama donijet će mnogo velikih promjena u vašem životu i svom životu Također idemo u poslovni partner sa svojim sredstvima kojima trebam uložiti hitnu pomoć.

Odlučio sam vas kontaktirati nakon molitve i vjerujem da nećete izdati moje povjerenje niti obuzdati svoj san iako ste se pitali zašto sam se tako brzo otkrila bez formalnog uvoda, pa ću reći da mi je um uvjerio u to ti si prava osoba koja mi pomaže primati i uložiti fond. a zatim poslati svoja pitanja ovdje je moja Priloži sliku, Najbolji pogled.

Vjerno Vas je Malina Jones
malina jones malinajones24@gmail.com

malina jones malinajones24@gmail.com

суб, 24. мар 2018. 13:53
коме ја
   
Преведи поруку
Искључи за: хрватски
Draga moja

Kako si danas? Nadam se da si dobro, Hvala na tvojoj zabrinutosti i ljubaznom odgovoru koji mi je dao Želim da se puno uključi Rekao sam vam da diplomat donosi novac izravno u vašu obiteljsku bazu u dogovoru koji imam sa zaštitarskom tvrtkom i predajom novac, a vrlo brzo do kraja sljedećeg mjeseca, moja će misija u Libiji biti gotova, a ja ću vam se pridružiti, međutim razlog zbog kojeg želim poslati taj iznos je zbog toga što imam namjeru uspostaviti dobar posao budući da ću odmah otići u mirovinu, moj zadatak je ovdje. ,

Međutim, molim vas, volio bih da proslijedite svoje podatke za kontakt, uključujući vaš telefonski broj, kako biste omogućili Diplomatu da vas lakše stigne po dolasku u vašu zemlju, jer će otići u bilo kojem trenutku od sada do vaše zemlje. Također vas želim podsjetiti opet da je svaki aranžman prema ovom projektu nedirnut između nas oboje ne biste trebali dopustiti UNITED NATION DIPLOMAT da zna sadržaj kutija je novac.
Kada se slažete sa sljedećim uvjetima, organizirat ću vaš sastanak s Diplomatom u roku od 24 sata

1) .To ćete zadržati ovu transakciju 100% povjerljive tajne čak i vaš najbliži prijatelj

2) .Ti ćete ovu transakciju poduprijeti i financijski i moralno u slučaju bilo kakvih troškova odobrenja u zračnoj luci ILI na putu dok se ova pošiljka ne isporuči u vašem domu. Da me nećete varati niti tražiti više posto nakon sredstava mora biti dostavljen vama.

3) .To ćete uvijek konzultirati mene prije donošenja bilo kakve odluke, tako da ćemo uvijek staviti naše glave zajedno i raditi transakcije bez pogreške.

Ako ste se složili s gore navedenim 3 upute molimo Vas da mi pošaljete svoje podatke:

VAŠ PUTOVANJE ILI BILO KOJU OVLAŠTENU SKLOPU OVLAŠTENOG IDENTITETA:,

TELEFONSKI BROJ: ........................,

PUNO IME: .........................

GRAD: .......................

ZEMLJA: ........................

OKUPACIJA: ....................

ADRESA U ŽELJEZNICI ILI URED, ZA PRIJEM POŠTA: .....

Čekam tvoj hitan odgovor.

Коментари

Популарни постови са овог блога

scam ,scam ,scameri, Ashlyn Harris

scam,scam, scameri, schieble brown , schieblebrown1@gmail.com