scam ,scam , scameri, P.Paticia Horoho ,victor clark ,gana


patricia horoho







)

Zdravo, draga!








hotmail.compGhanaian criminals do not give up, nonstop scam




Ghanaian criminals do not give up, nonstop scam,
scam, scameri ,,,,,,,!!!!!!!!!!!!



Patricia.horoho012@hotmail.com 

Patricia.horoho012@hotmail.com 

pa.tricia.horoho012@hotmail.com













Ghanaian criminals do not give up, nonstop scam,scam, scameri,,,,,,,,!!!!!!!!   






Hvala na odgovoru na moj e-mail, ja ću iskoristiti ovu priliku da vam kažem sve o sebi, ja sam por. gen. Patricia Horoho. Glavni medicinski šef odvjetničkog suca multinacionalnih snaga-Afganistan. Preuzeo sam zapovjedništvo vojnog medicinskog stožera na 05 Prosinac 2011 i bio je prisegnuo kao 43-ti vojni kirurg.

Obrazovanje
Zaradio sam njenu znanstvenu diplomu sa Sveučilišta Sjeverne Caroline u Chapel Hillu u 1982.  Diplomirao sam kao medicinski specijalist za medicinsku traumu sa Sveučilišta u Pittsburghu.  Ja sam specijalizant diplomirao vojno zapovjedništvo i Sveučilište general staff i industrijski fakultet oružanih snaga, gdje sam zaslužio drugi magisterij znanstvene strategije u nacionalnoj strategiji resursa.

Kako je situacija u vezi s ekonomskim standardom i sigurnošću? Život je dragocjen i mislim da nacija ekonomija raste kao rezultat dobre vlade i razumijevanja naroda. što misliš? Izgubio sam muža od prije 4 godine, ali imam 1 djecu. Čime se bavite za život kako biste nadvladali ekonomske troškove i održali svoju obitelj? Postoji izreka da je teško pronaći istaknuto osoblje visokih principa koji su odgovorni na internetu u pogledu dobrog prijateljstva i poslovne produktivnosti, recite mi vaše mišljenje o tome?

Pa, cijenio bih da budemo dobri prijatelji u iskrenosti, iskrenosti i povjerenju iako smo se upravo poznavali, možemo dijeliti ideje i raspravljati o više pitanja dok pričamo o sebi, i kako vrijeme prolazi, može biti nešto veliko za nas u budućnosti. Što kažeš? Iako smo se tek upoznali, s korakom povjerenja, ljubavlju i spremnosti da započnemo ovo prijateljstvo.

Hvala puno, uvjeravam vas da ćemo biti prijatelji koje će ljudi zavidjeti i ja, sve što trebamo učiniti je biti iskren u našoj komunikaciji kao dobri prijatelji, OK. Tražim čovjeka s kojim ću riješiti svoj život, jer uskoro ću se povući sa svog posla i želim ići u ulaganje ljubavnika, mislim da je zanimljivo ulagati u svoju zemlju, i ako počnemo vezu, mislim da s vremenom to može dovesti do braka , jer je to jedan od razloga što se registrirate na stranicu, pa što mislite? Koji su vaši hobiji, interes, stil života, vjerski vjeruju i planovi za život? Moji hobiji su čitanje, glazba, i svi sportovi, uključujući trčanje, skijanje na snijegu, jedrenje i košarku. Također sam svirao gitaru u rock and roll bendu, vjerski katolički kršćanin, moji planovi za moju budućnost je pronaći čovjeka i skrasiti se s unosnim poslom nakon mog umirovljenja iz vojske itd. Draga moja, daj da te čujem da možemo nastaviti, Bog te blagoslovio i dobro se brine o sebi. Radujem se što ću čitati od tebe. U njemu su moje službene slike za vaše perusals.

Iskreno vaš.
Generale Patricia.

























 





Patricia.horoho012@hotmail.
Patricia.horoho012@hotmail.com





Коментари

Популарни постови са овог блога

scam ,scam ,scameri, Ashlyn Harris

scam,scam, scameri, schieble brown , schieblebrown1@gmail.com