scam ,scam, scameri , Sandra Johnson sandralove99@outlook.com

Sandra Johnson
Слика профила

Poštovani,

Примљене
x

Sandra Johnson sandralove99@outlook.com

Прилози04.02.2019. 18:36
коме ја
Poštovani,

Hvala na odgovoru na moju poštu. kako ti je prošao dan?
Ovdje je dobro u Dakar Senegalu.
Moje ime je Sandra Johnson ja sam (25) godina, samac i nikad se nisam oženio, ja sam iz (Gambija u zapadnoj Africi)
trenutno živim u (Dakar Senegal), doselio sam ovdje kao rezultat onoga što se dogodilo mojoj obitelji prije nekoliko godina.
Moji roditelji kasne, ime mog oca je Jallow Johnson, bio je biznismen i također u partnerskom poslovanju s (Banjul Oxygen Co. Ltd) u glavnom gradu Gambije Banju.

Jednog dana sam izgubila roditelje u prometnoj nesreći, a oni su se vraćali kući nakon vikenda posjete poslovnim suradnicima mog pokojnog oca. Pozvali su me u bolnicu i tamo sam vidjela roditelje kako beživotno leže u bolnici, iako su liječnici pokušali najbolje što su mogli, ali nisu mogli spasiti svoje živote. od tog trenutka izgleda kao da je svijet prišao kraju. Ali hvala Bogu što sam živ danas i nadvladao sam šok.
Nakon pokopa mojih pokojnih roditelja, moj poslovni suradnik Otac je došao na nevolje rekavši da moj otac posjeduje zajmove, zbog toga je njegova imovina zapečaćena i zaplijenjena, ja sam bio otjeran iz kuće Očeva, to je bilo kada se svijet pretvorio u zamračenje. meni; sva slava Bogu nisam izgubila nadu.
Moram se preseliti u obližnju Senegal, gdje sam odsjeo sa starom ženom koja je iz obitelji moje pokojne majke, ali se udala za Senegalca, ali je izgubila muža prije nekoliko godina.

Mi ostajemo pod upravom crkve jer starica nije imala djece, ali se za nju brine crkva, hranimo se iz crkve ..
Nikad se ne namjeravam vraćati u svoju zemlju jer je moj otac još uvijek na sudu, a poslovni suradnik je za mnom, namjerava me ubiti kako bi dobio imovinu mog pokojnog oca.
Moja namjera je da mogu otputovati odavde i pridružiti vam se tamo u vašoj zemlji dok možemo razviti dobar odnos.
Htjela bih znati više o vama. Vaša voli i ne voli, vaše hobije i ono što trenutno radite.
Reći ću vam više o sebi u sljedećoj pošti. Ovdje su priložene moje slike.
Nadajući se da ćete čuti što prije.
tvoja zauvijek
Sandra.


Hello Dear,

Thanks for your reply to my mail. how was your day today?
Mine is fine over here in Dakar Senegal.
My name is Sandra Johnson i am (25) years old, single and never married, i am from (Gambia in West Africa)
presently i am living in (Dakar Senegal), I immigrated here as a result of what happened to my family some years back.
My parents are late, my Fathers name is Jallow Johnson, He was a businessman and also in partner business with the (Banjul Oxygen Co. Ltd) in Capital city of Gambia Banju.

I lost my parents in a car accident one day, while they are on their way coming back home from the weekend visit to my late Father's business associates. i was called to the hospital, reaching there i saw my parents lying lifeless at the hospital, although the Doctors tried their best but couldn't save their lives. from that moment it seems like the world has come to an end. But thanks God for i am alive today and i overcame the shock.
After the burial of my late parents, my Father business associate came up with troubles saying that my Father is owning loans, for this reason his properties is sealed and confiscated, I was chased out of my Fathers house, that was when the world turn blackout to me; all glory to God i did not lost hope.
I have to migrate to the nearby country Senegal where i am staying with an old woman who is from my late Mothers family but got married to a Senegalese but lost her husband few years back.

We are staying under the management of a church because the old woman did not have children but the church is taken care of her, we are feeding from the church..
I never intend to go back to my country because my Fathers case is still in court and the business associate are after me, they intend to kill me in order to acquire my late Father's asset.
So my intention is that I can travel out from here and join you over there in your country while we can develop a good relationship.
i would like to know more about you. Your likes and dislikes, your hobbies and what you are doing presently.
I will tell you more about myself in my next mail. Attached here is my pictures.
Hoping to hear from you soonest.
yours forever
Sandra.

Коментари

Популарни постови са овог блога

scam ,scam ,scameri, Ashlyn Harris

scam,scam, scameri, schieble brown , schieblebrown1@gmail.com