scam, scam, scameri,, justina Ashton ustinj2244@gmail.com

Слика профила

































Hvala na prijateljstvu, moja imena su Justina Ashton. Želim vam sada
ispričati o svom životu. Ja sam u Iraku koji sada služi kao mirovna
misija, ali sam iz United States of America i zaradio sam bogatstvo
(novac) ovdje u Iraku putem naftnog poslovanja, potreban mi je partner
koji će stajati za mene odakle sada nemam šanse osigurati zato što sam
te kontaktirao i nakon što mi pomogneš, pobjeći ću odavde i stići ću u
tvoju zemlju u redu jer sam umoran od vojnog rada. Molim vas, čekat ću
vaše pismo sada u redu. To je razlog zbog kojeg sam vas kontaktirao,
jako mi je žao što vas uznemirava, ali to će nam pomoći u najbližim
danima i budućnosti. Odgovor.

Thanks for the friendship, my names are Justin Ashton. I want you now
tell about your life. I am in Iraq now serving as a peacemaker
mission, but I'm from the United States of America and I've made a fortune
(money) here in Iraq through oil business, I need a partner
who will stand for me from where I now have no chance to secure because I am
I contacted you after you helped me, I'll get out of here and I'll get in
Your country is fine because I'm tired of military work. Please, I'll wait
Your letter is now fine. That is why I contacted you,
I am very sorry to disturb you, but it will help us in the closest
days and future. Answer.




Коментари

Популарни постови са овог блога

scam ,scam ,scameri, Ashlyn Harris

scam,scam, scameri, schieble brown , schieblebrown1@gmail.com