scam,scam,scameri, Patricia Horoho, pa.tricia.horoho012@hotmail.com








Прикажи прилог video-1503828650.mp4

Patricia Horoho

сре 22. мај 10:24 (пре 12 дана)
коме ја
 
Преведи поруку
Искључи за: хрватски

Moja draga ovo je problem koji imam za vas, nikad nemate povjerenja ili mi vjerujete za jedan dan. Molim vas, toliko sam zauzeta da ne provjeravam svoju e-poštu stalno ...
 Rekao sam vam sve i nadam se da ćete izabrati pošiljku od agenta sigurnosti u Srbiji, koju sam samo ja tezao

  Imajte na umu da diplomat ne zna sadržaj paketa iz sigurnosnih razloga i u nastavku su podaci za kontakt tvrtke,
kontaktirajte ih sada, recite im svoje ime i državu, da ste prava osoba za primanje pošiljke od Patricie D Horoho, časnika američke vojske, a ime tvrtke za isporuku je ispod,

 GTB GLOBAL DOSTAVA SIGURNOST TVRTKE.

WEBSITE: www.gtbglobal.tk


Telefon: +233 508497892

DIREKTOR U TIJEKU
MR DAVID

U međuvremenu, proslijedio sam vaše kontakt podatke tvrtki, ali još uvijek savjetujem da odmah pišete tvrtki s njihovom e-poštom gore.

Tvrtka će se pobrinuti za vas čim ih kontaktirate, To ako ste zainteresirani.
 Hvala za sada ............






DAVID PATREUS


коме ја
G. GOJKO KNEŽEVIĆ
 Informacije su odgovarale, vaša pošiljka je premještena u našu podružnicu u Srbiji, u blizini vaše zemlje BOSNA I HECEGOVINA, i utvrdili smo troškove slanja paketa,
Morate voditi brigu o troškovima isporuke, to će koštati 850 dolara za dostavu vašeg paketa u vašu kuću u vašoj zemlji.

Savjetujemo Vam da koristite dolje navedene podatke za slanje naknada putem Western Union novčanog transfera kako biste nam omogućili da nastavimo s vašim zahtjevom u roku od 72 sata od plaćanja.

Ime primatelja ....... MILOS ZIVKOVIĆ
Zemlja .............................. SRBIJA/SERBIA
Grad .................................. NIS

Također nam pošaljite podatke o plaćanju čim izvršite plaćanje.
Pozdrav,
Upravljanje, (GTB DOSTAVA / PODUZEĆE SIGURNOSTI)
Prilog je račun za teretni list.

From: trivun knez <trivunknez@gmail.com>
Sent: Sunday, May 26, 2019 8:13 AM
To: DAVID PATREUS
Subject: Re: DELIVERY SECURITY COMPANY GHANA.

Област са прилозима

































Коментари

Популарни постови са овог блога

scam ,scam ,scameri, Ashlyn Harris

scam,scam, scameri, schieble brown , schieblebrown1@gmail.com