scam, scam scameri, Sgtshultz brown sgtshultzbrown01@gmail.com

Слика профила
 
Преведи поруку
Искључи за: хрватски
Pozdrav dragi prijatelju.
Osjećam se sjajno kad opet čujem, moje ime je Sgt. Gospođica Shultz Brown 34 godine sam, ja sam United State Military / Nasa iz United States of America, ali ja sam trenutno u Jemenu za borbu s teroristima i održavanjem mira, podržavajući i brinući se iskreno, stvarno želim uspostaviti pravi odnos koji može dovesti do dobre stvari u životu ili nešto drugo s tobom, zadovoljstvo mi je upoznati vas. Nadam se da je sve u redu s vama i kako uživate u svom danu?

Pa, ja sam američki vojni časnik koji je trenutno u Jemenu i ja sam sestra ICU-a za vojsku SAD-a ovdje, volio bih se upoznati s vama. Ja sam ljubazna, poštena i brižna osoba s dobrim smislom za humor, uživam čitati, raditi, putovati, upoznati nove ljude i poznavati njihov način života, uživam u promatranju morskih valova i ljepoti planina i svega što priroda ima ponuditi.

Molim Vas, recite mi više o Vama, Vašim željama i nesviđanjima, ja sam još uvijek sam u dobi od 34 godine kao što je, vrlo je lijepo znati i biti tvoj prijatelj, želim vam sve najbolje, hvala kao što sam još uvijek čekati za čitanje iz vas.

S poštovanjem,
Sgt. Shultz Brown

Sgtshultz brown
Attachments
06/21/2019. 10:47 (10 days ago)
Who am I?

   
Translate message
Turn off for: Croatian
Hi, dear friend.
I feel great when I hear it again, my name is Sgt. Miss Shultz Brown 34 years old, I am United States Military / Nasa from the United States of America, but I am currently in Yemen to fight terrorists and maintain peace, by supporting and caring honestly, I really want to establish a real relationship that can lead to good things in life or something else with you, it's a pleasure to meet you. I hope everything is fine with you and how do you enjoy your day?

Well, I am an American military officer who is currently in Yemen and I am the ICU's sister for the US Army here, I would like to meet you. I am a kind, honest and caring person with a good sense of humor, I enjoy reading, working, traveling, getting to know new people and knowing their lifestyle, I enjoy watching the waves of the sea and the beauty of the mountains and everything that nature has to offer.

Please tell me more about you, your desires and insights, I am still at the age of 34 as it is, it's very nice to know and be your friend, I want you all the best, thanks as I'm still waiting for reading from you.

With respect,
Sgt. Shultz Brown






Коментари

Популарни постови са овог блога

scam ,scam ,scameri, Ashlyn Harris

scam,scam, scameri, schieble brown , schieblebrown1@gmail.com