scam,scam,scameri, jenny william jennywilliam2u@gmail.com








Коментари


  1. jenny william
    пет, 30. мар 2018. 10:32
    коме ја


    Преведи поруку
    Искључи за: хрватски


    Moja draga ljubavi,

    Kako radiš zajedno sa svojom obitelji, nadam se da je sve dobro? žao mi je što je moj kasni odgovor na vašu poštu bio sam jako zauzet u uredu i radio sam na pitanjima na velikom, NAPOMENA uvijek šaljite e-mail jer postoji velika sigurnost u banci i Londonu od tog terorističkog napada u Londonu, telefon komunikacija bi nas mogla implicirati na ovaj prijenos u redu. Hvala na razumijevanju

    Obavezno provjerite jesu li ove informacije između vas i mene sve dok ne shvatimo uspjeh ove transakcije, tako da sada trebate podnijeti zahtjev za izdavanje fonda na svoj račun. Pobrinite se da zadržite vrhunsku tajnu ovu transakciju, jer ne želim da bilo koji zaposlenik banke zna da sam odgovoran za ovu transakciju .. Ovdje sam ležao budućnost nadu nadu moje buduće obitelji i to je bio razlog zašto sam pokušao objasniti za svoje najbolje razumijevanje

    Izradio sam vam poruku u prijavi, kopirajte poruku i ispunite svoje ime u prazno mjesto i pošaljite poruku u banci za objavu fonda

    Ne biste trebali promijeniti ime i nacionalnost u ovoj transakciji jer ćete se prijaviti kao poslovni partner pokojniku. Napomena: ako šaljete ovo pismo banci, banka neće odgoditi kontakt s vama, ali ne biste trebali odgovoriti natrag u banku dok vas ne upućujem na ono što raditi

    To je da biste izbjegli pogrešku iz svog dijela, pogledajte službeno pismo u nastavku, pošaljite ga banci putem adrese e-pošte banke kako slijedi.

    Bankovni detalji
    CitiBank Plc Ujedinjeno Kraljevstvo
    Direktor i operativni direktor, dr. Andy Destyfeld
    Adresa: Citigroup Center
    Trg Kanade
    London E14 5LB
    Telefon +447417414110
    Bankovna e-pošta: (Cititransferdepartment@accountant.com)
    E-pošta: (Cititransferdepartment@accountant.com)

    Odmah se ovaj fond prenosi na vaš račun, a zatim ću podnijeti zahtjev za moje radove u vašoj zemlji za isplatu sredstava prema mojem omjeru prijedloga. Odmah se prijavite, pošaljite mi natrag da mi ažurirate da ste poslali pismo na banka. Pogledajte donju poruku aplikacije;

    Moja najbolja pozornost prema vama i vašoj obitelji,
    Ljubav od tvojeg ........................

    ================================================== ==========
    Direktoru Citi Bank of London
    Direktor i operativni direktor, dr. Andy Destyfeld
    Adresa: .............................................
    Telefon: +447417414110
    Bankovna e-pošta: (Cititransferdepartment@accountant.com)
    E-pošta: (Cititransferdepartment@accountant.com)


    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

scam ,scam ,scameri, Ashlyn Harris

scam,scam, scameri, schieble brown , schieblebrown1@gmail.com