scam,scam,scameri, Sgtshultz brown

  scam,scam,scameri,     Sgtshultz brown <sgtshultzbrown01@gmail.com

Прилозипет, 21. јун 2019. 10:47
Pozdrav dragi prijatelju.





Osjećam se sjajno kad opet čujem, moje ime je Sgt. Gospođica Shultz Brown 34 godine sam, ja sam United State Military / Nasa iz United States of America, ali ja sam trenutno u Jemenu za borbu s teroristima i održavanjem mira, podržavajući i brinući se iskreno, stvarno želim uspostaviti pravi odnos koji može dovesti do dobre stvari u životu ili nešto drugo s tobom, zadovoljstvo mi je upoznati vas. Nadam se da je sve u redu s vama i kako uživate u svom danu?

Pa, ja sam američki vojni časnik koji je trenutno u Jemenu i ja sam sestra ICU-a za vojsku SAD-a ovdje, volio bih se upoznati s vama. Ja sam ljubazna, poštena i brižna osoba s dobrim smislom za humor, uživam čitati, raditi, putovati, upoznati nove ljude i poznavati njihov način života, uživam u promatranju morskih valova i ljepoti planina i svega što priroda ima ponuditi.

Molim Vas, recite mi više o Vama, Vašim željama i nesviđanjima, ja sam još uvijek sam u dobi od 34 godine kao što je, vrlo je lijepo znati i biti tvoj prijatelj, želim vam sve najbolje, hvala kao što sam još uvijek čekati za čitanje iz vas.

S poštovanjem,
Sgt. Shultz Brown






Коментари

Популарни постови са овог блога

scam ,scam ,scameri, Ashlyn Harris

scam,scam, scameri, schieble brown , schieblebrown1@gmail.com